Ako nakupovať

Pred prvým použitím e-shopu sa prosím oboznámte so všeobecnými obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom.

  • Pred prvým nákupom si vytvorte účet (potvrdenie o úspešnej registrácii Vášho účtu obdržíte do niekoľkých minút na Váš email), prejdite priamo na nákup bez registrácie alebo si vytvorte účet na konci objednávky.
  • Vyberte si tovar. Tovar si môžete vybrať priamo z ponuky – tovar je zatriedený do príslušných kategórii alebo môžete využiť vyhľadávanie tovaru, kritériá vyhľadávania upravte podľa svojich požiadaviek. 
  • Upresnite počty jednotlivých tovarových položiek a ďalšie možnosti uvedené pri jednotlivých tovaroch (balenie, gramáž, farby, veľkosti a pod.). Tovar vložte do košíka.
  • Pokiaľ si prajete využiť darčekovú poukážku alebo zľavový kupón prejdite do košíka a napíšte kód do príslušného políčka. Môžete pokračovať v ďalšom nákupe alebo prejsť do pokladne a objednávku odoslať.
  • Ak si vytvárate účet pred koncom objednávky alebo nakupujete bez registrácie, vpíšte do jednotlivých políčok všetky požadované údaje. Venujte prosím zvýšenú pozornosť správnemu zadaniu Vášho telefónneho čísla a emailovej adresy (tieto údaje sú potrebné pri komunikácií doručovateľa s kupujúcim) Ak objednávate tovar pre firmu, zadajte aj identifikačné údaje firmy.
  • Ak už máte účet vytvorený, prihláste sa svojim e-mailom a heslom (ak ste zabudli heslo, požiadajte o jeho zaslanie. Heslo bude do niekoľkých minút zaslané na emailovú adresu uvedenú pri registrácií Vášho účtu).
  • Skontrolujte si fakturačné údaje a adresu dodania, prípadne zadajte inú adresu dodania.
  • Vyberte spôsob dodania Vašej zásielky a spôsob platby. Možný je osobný odber v kamenej predajni alebo zaslanie tovaru prostredníctvom prepravcu (DPD). Platba je pri osobnom odbere možná v hotovosti, alebo prostredníctvom platobného terminálu. Platba pri doručovaní tovaru prepravcom je možná online cez platobnú bránu e-shopu, prevodným príkazom na účet predávajúceho alebo dobierkou kuriérovi, prípadne na výdajnom mieste (kuriérovi môžete vo väčšine prípadov zaplatiť aj platobnou kartou)
  • V prípade potreby napíšte komentár alebo poznámku pre predávajúceho. 
  • Skontrolujte ešte raz všetky údaje, potvrďte, že ste sa oboznámili s obchodnými podmienkami a objednávku odošlite.
  • Do niekoľkých minút od odoslania objednávky obdržíte informačný email s potvrdením o prijatí Vašej objednávky. S potvrdzujúcim emailom Vám budú doručené obchodné a reklamačné podmienky, formulár pre odstúpenie od zmluvy a reklamačný formulár. Pokiaľ Vám email o prijatí objednávky nebol doručený, kontaktujte nás prosím prostredníctvom emailu nakridlachvazky.to@gmail.com alebo telefonicky na tel.č. 0905 991 731, objednávka pravdepodobne nebola odoslaná korektne a nebola zaevidovaná.

Odoslaním objednávky ste uzatvorili s prevádzkovateľom internetového obchodu nakridlachvazky.sk zmluvný vzťah. Ak si napriek tomu prajete objednávku zrušiť, urobte tak prosím bezodkladne.

Aktuálny stav Vašej objednávky, históriu objednávok, faktúry, nastavenie hesla, ako aj ďalšie informácie týkajúce sa Vášho účtu si môžete skontrolovať v reálnom čase v časti „Klientské centrum“ po zadaní Vašich prihlasovacích údajov (email a heslo).